Twoja rejestracja przebiegła pomyślnie.
Pamiętaj o dokonaniu opłaty
Pamiętaj, aby adres e-mail podany podczas płatności był zgodny z podanym w formularzu rejestracyjnym
Skorzystaj z przcisków PayU i zapłać online lub opłać udział kartą lub gotówką w recepcji konferencji Nowości w Cukrzycy
Udział w konferencji
(sesje wykładowe plus Warsztaty)
Lunch
Przerwy kawowe
Zaświadczenie udziału
z pkt. edukacyjnymi
350 zł
UDZIAŁ STACJONARNY
Opłata obejmuje:
200 zł
DO KOŃCA PROMOCJI POZOSTAŁO
PROMOCJA DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI
Udział w wydarzeniu 150 zł taniej.
Promocja dotyczy uczestników, którzy zarejestrują się i opłacą uczestnictwo w trakcie trwania konferencji - do 11.01.2025 19:00
Udział w konferencji
(sesje wykładowe plus Warsztaty)
Lunch
Przerwy kawowe
Zaświadczenie udziału
z pkt. edukacyjnymi
350 zł
UDZIAŁ STACJONARNY
Opłata obejmuje:
Pamiętaj, aby adres e-mail podany podczas płatności był zgodny z podanym w formularzu rejestracyjnym
Skorzystaj z przcisków PayU i zapłać online lub opłać udział przelewem na konto
02 1750 0012 0000 0000 2734 1748
w tytule przelewu podając:
Dialogi Diabetologiczne2025, adres email
REGULAMIN
Gdzie:
WARSAW PRESIDENTIAL HOTEL
Al. Jerozolimskie 65/79
05.04.2025 r.
Kiedy:
08:00
Start:
1. Konferencja skierowana jest do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211. , z późn. zm.).
2. Warunkami udziału są:
- dokonanie rejestracji
- dokonanie płatności
3. Rejestracji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.dialogidiabetologiczne.pl
4. Po wypełnieniu formularza należy wnieść opłatę. Poniżej przedstawione są dostępne metody płatności.
- PayU przez przycisk na tej stronie (wyżej), prosimy o użycie tego samego adresu email, co w formularzu.
- Przelew bankowy na numer 02 1750 0012 0000 0000 2734 1748
(BNP Paribas). W tytule przelewu prosimy umieścić "Dialogi Diabetologiczne 2025" oraz adres email, użyty w w formularzu zgłoszeniowym.
5. Nieuregulowanie płatności w ciągu 7 dni od przesłania zgłoszenia jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
6. Uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w konferencji w terminie
do 30 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Rezygnacja z udziału w terminie krótszym niż 30 dni, spowoduje obciążenie kosztami uczestnictwa, niezależnie od przyczyn.
7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, reklamacji oraz zwrotów prosimy o kontakt biuro@iamp.com.pl
KONTAKT
IAMP Interdyscyplinarna Akademia Medycyny Praktycznej
Organizator wykonawczy,
biuro organizacyjne: